بوسه......
♥♥♥دردعشق♥♥♥
عاشقانه وعاطفی
نگارش در تاريخ دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:, توسط ایمان

ای کاش کودک بودم ، تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه تو، همه چیز را فراموش می کردم.



نظرات شما عزیزان:

kati
ساعت9:13---4 آبان 1392
توی جاده ای که انتهاش معلوم نیست

پیاده یا سواره بودن فرقی نمیکنه

اما اگر همراهی باشه که تنهات نذاره

بی انتها بودن جاده آرزوت میشه...


سلام آقا ايمان ... خوبی شما ؟؟
من که ميام ...
ممنون که به وبم سر می زنيد ....


ال ناز
ساعت0:58---1 آبان 1392

رفتی در پس آن کوچه که هرروز خورشید در آن طلوع می کند و مرا در تنهایی شبهایم جا گذاشتی .تو آزاد بودی و رها .کوچ کردی و رفتی از زمستان خیالم و هیچ فکر نکردی که من در تاریکی این کابوسهای بی نور چشمانت چه باید بکنم


ال ناز
ساعت0:44---1 آبان 1392
باران که میبارد دلم بی هوا، هوایت را می کند و من تمام روزهای بارانی را زیر چتر یادت سر می کنم .تو که نیستی آسمان دلم ابریست و هوای دیدگانم بارانیست .بی تو در وجودم طوفانی بر پاست که جز نگاه تو چیزی آرامم نمی کند .ای کاش مرا به ساحل آرام نگاهت دعوت کنی تا زورق شکسته وجودم در کنار تو آرام گیرد

marjan
ساعت22:43---30 مهر 1392
این دلاویزترین حرف جهان را، همه وقت، نه به یک بار و به ده بار، که صد بار بگو ! « دوستم داری » ؟ را از من بسیار بپرس ! « دوستت دارم » را با من بسیار بگو ! فریدون مشیری . .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: