دلم را جا گذاشته ام......
♥♥♥دردعشق♥♥♥
عاشقانه وعاطفی
نگارش در تاريخ دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:, توسط ایمان

جاگذاشته ام دلی


 هرکه یافت

مژدگانی اش تمام “زندگی ام”



نظرات شما عزیزان:

ناتاناییل عاشق
ساعت20:28---1 آبان 1392

پاییز که شد
به جرم کم کاری اخراجش کردند
رفتگری که عاشق شده بود و برگ ها را قدم میزد وجارو نمیکرد...


ال ناز
ساعت0:57---1 آبان 1392


با همه غریبه ام و دور از شادی و غم هایشان .دستانم پر است برایشان و دلم خالی .همیشه در انتظار با تو بودن گلهای باغچه را با اشک چشمانم آب می دهم .من فقط کنار تو بهارم پاییزم نکن .



ال ناز
ساعت0:56---1 آبان 1392

با همه غریبه ام و دور از شادی و غم هایشان .دستانم پر است برایشان و دلم خالی .همیشه در انتظار با تو بودن گلهای باغچه را با اشک چشمانم آب می دهم .من فقط کنار تو بهارم پاییزم نکن .


ال ناز
ساعت0:43---1 آبان 1392
نمی دانم چرا هر از چندی دلم بهانه ی تو را می گیرد .ازدحام این همه فاصله ها قلب خسته ام را به درد می اورد و مرا از پلکان دنیا سرازیر می کند .ببین هنوز سرشار از عشق جاودانه ،ولی دو رنگی آدم ها قلبم را به بی رنگی کشانده است .می خواهم به دنیای دیگری بروم ،آنجا که آسمانش همواره آبی است و همه عشق بارانند .......

ال ناز
ساعت0:41---1 آبان 1392

چراااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااا
جرمم چی بود


marjan
ساعت22:50---30 مهر 1392
خیلی قشنگ بود داداشی عالی عالی
پاسخ:ممنون مرجان جان چشمات قشنگ میبینه


kati
ساعت21:27---30 مهر 1392

وقتی که گرمای نگاه تو نیست

این می شود حال و روز من و زمستان،

سرماخوردگی های پی در پی

تب و لرز های بی پایــــان !!!ـ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: